Såhär skulle jag se ut om jag var gravid..

Saknat mig? Jag har saknat er, men har inte haft någon dator med mig. Nu har jag precis smällt i mig massor med smörstekta kantareller. Fatta så gott det är. Jag har varit hundvakt i helgen och har passat på att vara det borta. Jag hämtade hundarna och åkte till Växbo. Vi cyklade runt sjön och jag druttade såklart omkull. Ni kommer att få se mitt ben, enbart för att tycka lite synd om mig. Kvällen tillbringade vi hemma hos Johan och mamma och pappa kom ner och åt Kyckling tacos med oss. Hundarna och jag tog en promenad runt Ren i regnet, underbart härligt. CSI hade vår uppmärksamhet resten av natten..

Idag har vi slöat, promenerat, plockat svamp och myst med familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0