Skönhetssömn?!

Jag sov så otroligt bra för tre nätter sedan, men nu är det helt kört. Jag vrider och vänder på mig hela tiden. Inatt var jag upp på toa säkert tre gånger, tror jag inte hinner kissa på dagarna. Det är för varmt eller för kallt. Baltazar blir orolig av mitt stojjande och Katten tror att det är morgon varje gång jag går upp ur sängen. Spikmattan har inte alls samma fantastiska effekt på mig längre, somnar men inte alls lika fort.

Nu är jag så jävla trött så jag har satt mig i sängen för att prata lite med er innan jag säger godnatt för idag. Nyss var vi ute på en underbart skön kvällsprommis. Hanna i telefon, Baltazar fritt springande och jag satt typ hela tiden på en bänk och njöt av den härliga luften och doften av höst!

Idag har jag smakat syrrans Citron paj, två bitar. Fan vad dålig jag är med att sköta mig nu. Bitarna var dock inte tårtbitar utan som två fingrar(ni vet som med kex i och choklad utanpå).

Mina kläder för imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kattis

En promenad är per definition inte en promenad om du har parkerat arslet på en parkbänk.

Jag skiter i om du inte rör på dig, jag tänker på din hund. En hund behöver promenader. Bredvid sin husse eller matte. Springa fritt ger inte alls rätt fysiska och psykiska stimulans.

2011-09-29 @ 23:51:35
URL: http://creepit.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Kattis: har du någon som helst koll på hur mycket Hanna går med Baltazar? Eller drar du bara pissiga förhastade slutsatser baserat på ett ynka blogginlägg?

2011-09-30 @ 07:32:52
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Kattis

Oj, someone's got their panties in a bunch.

Jag har ingen aning om hur mycket Hannah går med Baltazar. Det jag skrev var en relfektion på det här blogginlägget. Och hon hade ju, de facto, parkerat arslet på en parkbänk - eller hur? Precis som både du och jag placerar våra arslen på diverse olika sittunderlag vid olika tillfällen. Och en promenad är inte en promenad om man sitter still.



Därmed är allt jag skrev inget annat än (härom)dagens sanning. Var det nåt mer du hade på hjärtat?

2011-10-01 @ 21:37:22
URL: http://creepit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0