Grodan

Har rensat alla lådor i min lägenhet och i en av mina ljuslådor hittade denna fina groda som jag fick av Helena i gymnasiet haha..
Söt eller vad?!

Nu är det ordning och reda i alla mina lådor och imorgon blir det köket som ska gå igenoms. Helt galet vad lite grejer jag har nu motför när jag flyttade in. Jag är stolt över mig själv som inte spar så himla mycket längre. Inte köper jag lika mycket heller. Jag är en lite bättre människa nu. Men jag har några laster kvar, mest förbrukningsvaror tex hudlotioner, duschcreme & ljus!! 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej :) Vi har flyttat för ett år sedan men nu sålde

vi den gamla lägenheten.

Vi bor bara gatan brevid i sekelskiftshusen

mittemot boulongerskogen :)

Ha det bra

Kram Catrin

2012-04-19 @ 07:08:45
URL: http://catrinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0