Joico K-PAK

Nu har jag tagit tag i mitt hår igen. Jag fick en rekommendation av Christine att köpa Joico K-pak som är uppbyggande produkter. Det innehåller galet mycket Keratin, det ämnet som hår är uppbyggt av. Så nu har jag införskaffat mig schampo, balsam, inpackning och en leave in produkt. Jag ska köra på hela setet i några veckor och se hur håret förändras.

Jag har blekt sönder mitt hår och behöver därför bygga upp det igen. Om inte dessa produkter fungerar kommer jag att prova Linas rekommenation om Sebastian produkter.



Jag beställde produkterna från www.beautyplanet.se ! Toppen bra sida! Jag är väldigt nöjd med priser, fri frakt, leveranstid(beställde 20:00 den 9onde och fick grejerna igår den 11 april, inte ens två dagar!!) och produkterna doftar godis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0