Kvällen

Blev kanon bra med all mat och underbart sällskap ikväll! Vi spelade massa spel och åt massa mat och efterrätt. Ingen ville dock spela Så det kan låta, men vi spelade något svårt spel som Lina hade med sig och några andra. Stackars Sanna fick ta all skit från mig men det är för att hon alltid försöker fuska, alltid! Men ingen tror det för att hon är så snäll.. haha.. men jag vet. Himla roligt att Linda kom också, det är inte alltid hon är hemma i stan. Alla som var här ikväll förutom Lina bor ju i andra städer. Lite roligt men ändå tråkigt att de inte är här jämt!


Imorgon står jobb på schemat. Ska bli roligt att träffa D lite och hinna få lite egentid. Blir ju så himla sällan jag jobbar nu och jag saknar verkligen jobbet. Vi ska till mormor och morfar och äta påskmiddag så det blir en tur med bilen och sen hem för tvkväll för oss tror jag. Sen när jag slutar på söndag är det Hundpromenad runt Ren och sen hem. Men nu ska jag hoppa isäng, det är redan någon som ligger och väntar. Han tycker att jag är lite smådryg när jag ska vara uppe så sent om kvällarna. Han vill sova vid 22, gammelgubben..

Kommentarer
Postat av: sanna

fuska o fuska..ta vara på ett och annat gott tilfälle för vinst snarare=))

2012-04-17 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0