Slapp dag

Har inte gjort mycket alls idag, bara njutit av ledigheten och planerat morgondagens middag. Jag vet fan inte vad man har på ett påskbord. Jag skriver ett eget inlägg om vad jag har tänkt mig lite senare så kanske ni kan ge mig lite tips. Är det nå mer kolhydrater än potatis?? Jag tänker ju inte på sånt längre.

Nu har vi nyss suttit ute i solen en sväng. Nilla är beordrad vila av veterinär Hanna, hon har gjort illa sig tass på något vis så hon haltar lite. Linda och barnen var här och var påskgubbar nyss, de kommer vara speedade ikväll av allt socker. Jag är inte ett uns sugen på godis, vilket är skönt i dessa tider. Hoppas det håller i sig hela April.


Kommentarer
Postat av: Sara

Man har väl typ samma som på ett julbord fast inte lika mycket. Potatis, Jansson, sill, ägg, köttbullar, prinskorvar, skinka, rödbetssallad.

2012-04-05 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0