Sockerfika i byn

Fy fan vad jag mår kasst i min kropp nu. Jag har medvetet ätit helt fel för att ta reda på vad min kropp verkligen mår bra av. Och nu vet jag. LCHF is the shit och jag återgår nu till min normala kosthållning. Det sjuka med min kropp är att under socker påverkan så blir jag alldeles öm i huden på bröst, rygg och mage. Underlig och lite läskig känsla.

Ikväll fikade vi gofika hemma hos mamma och pappa! Jag älskar min familj. Vi har högt till tak och samtalsämnena varierar galet mycket. Ikväll har vi hunnit snacka björnar, silverfiskar, hundutställning, Afrika, Grekland, Cypern, bilar av alla de slag, fyrhjulingar, skotrar, får, krattning, drinkar, vem kör vem vart på lördag, får en uppblåsbar säng plats i min lägenhet?!, grannar, läkare, jobbtider och massa annat.

Jag fick lite presenter, den roligaste ser ni nedan..



Kommentarer
Postat av: Marie

Va kul! Upplevelser är kungliga presenter!

2012-04-27 @ 20:57:03
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0