Tisdag

It´s been a good day! Har sett många Förhäxad avsnitt haha.. Kommer nog se minst 2 till innan sängen väntar. Är helt fast. Var iväg på Max och åt middag idag och blev kvar där i över 2 timmar. Ibland bara flyger tiden iväg.

Det finns så himla mycket ute i världen, utanför min trygga lilla bubbla. Jag har haft en sån nedrans tur i mitt liv. Jag känner det mer och mer för varje dag. Jag uppskattar på något tragiskt vis mitt liv mera när jag får mer kunskap om andras liv. Det är verkligen galet hur vissa lever sina liv. 

Kvällsprommisen tog vi med Christine som nu är my next door friend. Kommer vara underbart att ha henne så nära i sommar!! Ser fram emot massa promenader och glas med bubbel eller vin på balkongerna!

Nu har Baltazar duschat och nästan halvt torkat. Imorgon är det jobb på schemat, kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0