Bra tisdag

Alltså jag kan aldrig nog påpeka hur stallet kan förändra mitt mående. Dagen idag var bra, helt ok, stressig, jobbig, seg, rolig.. massa saker men nu när jag nyss kommit hem från stallet tänkte jag skriva "SKITBRADAG"! Alltså har stallet förändrat hela min dagsuppfattning. Underligt. Men så jäkla skönt. Jag har dock fortfarande lite ont i huvudet.
 
Jag vet inte hur många gånger jag påpekat till Lina hur glad, tacksam, lycklig jag är att jag hittat henne och hittat tillbaka till stallet igen. Förra gången vi var ute och red skrek jag det typ 3 gånger innan hon ville höra vad jag sa. Sen kom jag på att det var hus lite överallt runt om oss. Men det är skitsamma. För jag är överlycklig. Det finns så mycket kärlek och bra energi bland dessa underbara djur.
 
Nu har jag fullspäckad vecka och jag ser fram emot de allra flesta minuter av den. Imorgon blire jobb, jogging tillfälle nr 4, Lillstallet(alltså där Visa är), dusch sen en lång kväll med Therese på Tranan! Tänker kanske plåga min kropp med lite glass.
 
Torsdag längtar jag som fan till. Jag älskar att längta till saker, att ha roliga grejer planerade är a och o för att må bra tror jag. Nu menar jag alltså saker utanför stallet även om jag längtar till stallet typ varje dag.
 
Elis & Bronzac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0