Fredag

Jag jobbar bara till 15 idag, fick dock börja 7 istället. Fan vad jag inte är morgon människa. Dock uppskattar jag mornarna mer nu än innan jag hade hund. Man mår rätt så bra av en prommis på morgonen. Idag var jag dock utan hund. Är sjukt sur för att jag inte hade gått ner något i vikt den gångna veckan för jag har fan gått som en idiot. Men min kropp fattar ju inte det här med att man ska gå ner i vikt av att träna. Den står ju alltid stilla då. Blir tokig. Tur att augusti är slut snart. Septembers utmaning kommer att vara den svåraste jag någonsin haft/gjort. Hoppas flera hakar på. 1 september kommer den ut till er!!
 
Ikväll ska jag hälsa på Pian i Flästa och förhoppningsvis få mysa med lite hästar. Lina är ju borta hela helgen så jag har ingen stalltid alls på hela min lediga helg. Känns underligt och skittråkigt. Men ibland blir det så. Jag får muta till mig lite häst tid hos Pian helt enkelt.
 
Liten polle på Furuvik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0