Handlade igår med Johan

Är ju utan bil så igår när jag ringde för att skaffa en bil till idag då vi ska till stallet så var han påväg på affärn. Jag hängde såklart med och shoppade loss lite bland alla goda grejer som finns för oss LCHFare. Älskar att gå helt utan aning om vad jag ska handla nu när jag har pengar till vad jag än vill ha. Så jag shoppade dyrt och glassigt! Parmaskinka, Brie, blomkål, champinjoner, bacon, cremefraiche och dressing till den grillade korven som blir min middag imorgon på Järvso.
 
 
Katten ska alltid kika igenom vad jag köper. Ni vet att man köper Jordgubbar i kilopris på Willys och typ alla andra affärer va? Skitbra för mig som ofta är sugen på Jordgubbar men om jag köper en låda så äter jag en låda, köper jag 4-5 jordgubbar så äter jag dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0