Har ont mellan benen

Det här med ridning ni vet, det är ingen lätt match. Du använder muskler du normalt inte använder. Du får tryck där du normalt inte har hårda saker som trycker. Mina innanlår är ömma. Mina virster åmar sig lite. Men jag är jättelycklig i själen och det är ju ändå viktigast.
 
Idag är jag ledig, slutade imorse. Förra veckan var jag på jobbet 79 timmar. Det är lite för mycket. Den här veckan är det endast 40 timmar jobb och resten fritid. Katja kommer hem så jag ska försöka hinna träffa henne så mycket som möjligt såklart! Sen vill jag på tutbingo och hinna till stallet, thats it. Eller ja de där jäkla promenaderna ska jag också klara av. Börjar få lite smått panik för jag tror inte att jag har gått hälften och halva månaden är ju avklarad imorgon.
 
Jag är inte hungrig ännu men jag är grymt dugen på min parmaskinka och brieost som ligger och gottar sig i kylen. Får ta en sen lunch eller tidig middag innan jag åker till stallet och rider min kropp starkare!!


Baltazar is back in tha house

Kommentarer
Postat av: Em

kan t�nka mej att man f�r ont lite h�r och d�r n�r man rider.. Men huvudsaken h�stlivet g�r dej Lycklig Hanna! sk�nt att du var ledig idag, uuh 79timmar! jaa, jag har ox� t�nkt p� det du �r alltid p�v�g ;)Nu �r mattes lilla �gonsten hemma :D min lillpuff �r borta hos morfar (s� synd om han � vara hemma ensam en l�ngre tid :( ) Men imorrn kv�ll ska vi h�mta hem han hoppas jag *saknar*. Jag vill iv�g p� kryssning med er tjejer, men det beror p� n�r ni �ker, jag kan nog bara 13-14okt l�r-s�n..

Svar: Perfekt!! Jag hoppas vi blir ett gäng så vi kommer iväg!!
Hanna

2012-08-13 @ 21:15:47
URL: http://www.emmachristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0