Jag gjorde det!!

Jag hade fått förmånen att ta hand om stallägarens hästar idag. Hon tyckte att jag skulle rida den ena, TAGE!!. Jag har tvekat och funderat och mått upp och ner i flera dagar. Detta är samma häst som de tävlar hoppning med och är lite rädd för konstiga saker och annorlunda så den är liksom lite out of my world. Men jag tog mig samman och det gick bra. Jag flög inte av, vi skenade inte, vi studsade liiite men det kändes bra. Han är stark, fin och super gosig!! Känner mig nu lugn, stolt och glad!
 










 
Lina & Bronzac var med hela tiden och Lina ledde Tage lite.. ibörjan mest tror jag.. jag var ju inte den stabilaste människan just ikväll haha.. Men det kändes mysket bättre än jag trodde. Han känns liksom stabil och det känns i kroppen att jag har ridit Visa lite nu och hittat balansen mera.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vem var det som skötte Elis egentligen? ;)

Svar: Haha du såklart!! Men jag gav honom lite spån:-P
Hanna

2012-08-29 @ 00:06:36
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Lilldjupa

Vad roligt Hanna, du ser verkligen stabil ut där uppe! Det är skönt att du tror på dig själv så att du vågar, det bör du! Du är nog betydligt grymmare än du tror.

2012-08-29 @ 11:27:58
URL: http://malinspng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0