Jobbledig idag men fullt ös ändå

Fick sovmorgon imorse och så fick jag hem min underbara älskling. Idag gjorde vi en utflyckt till Gävle och hälsade på Helena. Super mysig dag med lite för mycket shopping och god mat. Stannade direkt i stallet och averkade 4,4 kilometer i 5,7 km. Var svinseg i kroppen idag. Lite trött i benen av ridningen igår tror jag. Jag tror att jag ska unna mig en massage.
 
Låt mig presentera TURBO!! Han levde verkligen upp till sitt namn..
 






 
Efter stallet har jag bokat en resa. Jag mår redan illa, skakar liksom lite i hela kroppen. Fy fan.
 
Imorse hade jag gått ner i vikt. Det betyder, första gången EVER när jag har tränat. Det var bara nått hg men ändå, bara grejen är lite stort tycker jag. Så nu har jag kommit 2,8 av de 8 kilo som är mitt mål till 23 september. Vad jag tycker?! Bättre än inget, men inte bra.
 
Snikpik på min shopping..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0