Rattfull

Jag har drömt att jag åkt fast för rattfylla två nätter i rad nu. Jag fattar inte varför. Om jag ska tyda det så känns det som att jag inte har kontroll men ändå gör det. Jag vaknar när jag fått blåsa i den där tratten och sen får jag blåsa i handflatan på en annan polis och om det blir rött så åker jag fast. Grejen är att jag är riktigt full och försöker liksom andas ner den "förpestade" luften och andas ut "ny" luft haha.. Det funkade i tratten för då säger dom "Ja det här ser ju bra ut men det är 1 anmärkning(tror att det är typ 10 på deras manick(alltså I DRÖMMEN)). Det är typ det värsta som kan hända för då trodde jag att jag måste åka och ta blodprov. Men i denna dröm blåser man ju i handen och då när jag blåser i handen så är jag fast för jag hinner inte andas sådär bra.
 
Jag kör typ aldrig bil om jag druckit något med alkohol i dagen innan så att det är ju rattfylla saken gäller känns orimligt. Eller så är det bara en dröm.. Men jag ska alltid läsa in saker i mina drömmar, iaf de som återkommer..
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Du får läsa en så`n där drömtydningsbok..kanske betyder det att du har dålig andedräkt eller nått?? :)

2012-08-25 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0