Trök Hanna

Jag orkade inte med en social middag ikväll. Jag åkte dit, åt god lax, pratade lite, fick höra att jag var si och så och åkte hem. Jag orkar verkligen inte vara trevlig. Jag har varit hemma själv hela kvällen. Så himla skönt att göra ett sånt här val ibland. Jag vet att jag skulle ha fått ett utbrott om jag stannat på middagen för jag kände att mitt tålamod var typ slut efter en kvart.

Så istället har jag internet shoppat lite, borstat och myst med Baltazar i kvälls solen, degat i soffan, varit ute och gått kvällsprommis med Baltazar och Katten, druckit 1,5 liter bubbelvatten och pratat i telefon. Nu ska jag ta en timme och diska, plocka undan, välja kläder till imorgon, bråka med mina älskade djur och kanske färga håret för jag kommer inte att hinna det imorgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0