Gokväll

Idag har det varit en lång lång arbetsdag. Jag sov 12 timmar inatt. Eller sov och sov jag hostar hela tiden. Det luktar verkligen gas hemma hos mig och det är läskigt. Idag när jag inte har varit hemma så har jag hostat typ 20 gånger och hemma hostar jag 20 gånger på en timme. Det är nått skumt i luften där. Hoppas det inte är något farligt så Katten mår dåligt, hon är ju hemma jämt.
 
Nu var det längesen jag var i stallet igen. Jag hoppas att Lina och jag kan ta oss ut på en gemensam tur snart igen. Skönt att ha med någon trygg och kunnig människa. Även om Visas och mina turer går bra och är helt underbara också. Jag längtar dock till sommaren!! Tänk en... å nej inte sväva iväg. Jag har lätt att sväva iväg när det kommer till hästarna. Jag vill så mycket.
 
Jag var i Storstallet med Lina i veckan och hade fotosession med Tage! Han är en tacksam modell. Nyfiken, snäll och super fin! Känns sjukt att jag har varit ute och ridit på honom.


Baltazar var också med i stallet.. Han är en riktig arbetare han haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0