Ledig lördag

Min lördag blev inte som jag hade tänkt. Är lite förkyld i halsen/näsan. Ska på jolbord med jobbet sen tänker jag nog åka hem till mamma och pappa och slänga mig på deras soffa. Känner väl inte riktigt för ett smarrigt julbord idag då jag mest känner för att äta isbitar(eftersom jag inte äter isglass).
 
Maten går skitbra just nu. Ska käka lite kladdkaka med grädde nu. Den är inte så god tyvärr. Tycker typ inget lchf bakverk mer är biskvier är gott. Har ju gjort snickers också men nja inte alls lika goda som snickers.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

LCHF-pannacotta är däremot grymt gott!

Svar: Det är sant! Men det räknar jag som efterrätt inte bakverk:P.. Pannacotta och chokladmousse!
Hanna

2012-12-08 @ 18:16:20
URL: http://www.dropthatweight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0