Lördag

Idag är en fin dag. Fort som tusan har den gått. Vi har strosat lite på stan och letat en kalender till mig. Det finns inga kalenderar som ser ut som min nuvarande.Så inne på en bokaffär visade jag upp min gamla och hon frågade om hon fick kolla i den. Självklart svarade jag. Jag hade dock glömt att jag "gömt" lite av pengarna där istället för i plånboken. Hon blev lite paff och sa "Oj ja jag ska inte ta dom jag lovar!" Haha.. Fanns dock ingen likadan kalender så jag är fortfarande på jakt.
Vet ni vart det finns någon? Det ska vara detta innehåll. Plast pärm. Gärna någon plastficka. Det ska finnas gummiband runt.
 
Baltazar kliar sig i ögat och då måsta vi sätta på en strumpa sa veterinären. Så nu är vi lika han och jag. Synd bara att han HATAR mig just nu. Han ligger och trycker mot väggarna och skäller på folk han aldrig skällt på förut. Han kan skälla bara rakt ut i luften för ingenting också. Tror ögat påverkar honom mer än man tror. Han reagerar även på ljuden här på jobbet vilket han aldrig gör annars, han rycker till och hukar sig. Så han får nog bo hos mamma tills han blitt frisk!
Men söt är han alltid min fina Baltazar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På åhlens och Ica maxi finns de såna, men om dem finns där du bor vet ja dock inte :)

Svar: De hade inte dom på Åhlens längre fick jag som svar när jag frågade. Ica Maxi har vi inte här uppe i Bollnäs!
Hanna

2012-12-29 @ 20:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0