Badning

Japps nu har vi tagit iväg oss till badhuset. Vi är självklart inte på Bollnäs badhus, där är det ju svinkallt. Vi har köpt med risifrutti och festis och ska bara ha det bra.

Varje gång Nils eller Vidar ska bada hemma hos mig i mitt gigantiska badkar så vill de välja "badskum". Jag tror att det var Nils som började med det för längesen. Jag är ju shoppaholic när det gäller duschcremer. Har minst 10 stycken hemma jämt.

När Nils är här ska han dra fram alla och stå och lukta och greja en bra stund innan han bestämmer sig för vilken sort han ska ha i badet den kvällen. Ibland vill han blanda.

Nu kom visst Vidar ihåg det för han sa "Jag välja själv nu!" och då ska ni nu ha i åtanke att det var ett tag sen dom sov här så jag fattade ju ingenting. Men så började han rota i skåp och lådor och tog fram de finaste(enligt honom) flaskorna haha.. Så himla gullig! Sen hade han fulla badkaret med vatten också, den nådde till munnen på honom när han satt på knä. Älskar mitt badkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0