Mys kväll

Har haft en himla mysig kväll med Katja! Köpte med mig lite middag, Parma skinka, brie, fetaost, paprika och blåbär. Så gott! Han i kassan sa "Hmm du vet att det är måndag idag va?". "Öhh ja a!" sa jag. "Lite lyxig mat för en måndag!" sa han. Haha men jag tycker att man ska få unna sig när man känner för det. Idag har jag dock unnat mig lite för mycket kanske. Jag tyckte det var dyrt med 200 kronor för ett idkort som jag ska ha i 10 år men det gick finfint att handla för mer pengar på Åhlens, grejer som jag glömt att jag köpt om en vecka.

Idag har jag kört med glasögon sedan jag kom hem från jobbet. Så skönt att kunna se någonting skarpt.



Idag gick Traderaaktionerna ut också. Nästan 500 kronor till för grejer som jag inte kommer använda något mer och som tog massa plats i min garderob. Skönt!



Nu säger jag godnatt! Imorgon kommer jag nog att visa er mitt träningsschema. Jag kommer nog dra mig för att gå till gymmet när jag vet vad programmet är. Herregud, jag tror inte min personliga träningscoach inser att jag är en otränad tjocksmock. Ska vi träna ihop? Jag och ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0