Fredagskväll alldeles själv

Jag älskar att vara hemma just nu. Tror att jobbet och allt runt omkring mig gör att jag uppskattar de nätter jag verkligen får sova hemma. Ikväll har jag och Baltazar myst i sängen hela kvällen och jag har läst ut Fyrvaktarn. Så jävla bra bok!!




Imorgon står jobb på schemat. Sen har jag gjort mitt för denna vecka. Känner mig pigg men ändå slutkörd på något vis. Jag vet att jag är skit dålig på att blogga nu men jag behöver en telefon, så jag kan blogga i farten. Anna har nästan fått mig att köpa en Iphone men jag blir så nojjig på att göra av med så mycket pengar på en telefon. Jag är ju världens slarvigaste när det gäller telefoner och kameror. Just nu har jag ju inte ens ett körkort och kontokort. Dom råkade jag ju också slarva bort.

Jag har glömt att äta middag idag också.. har varit helt inne i boken.. måste kanske äta nått nu..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du köpa en iphone ska du definitivt investera i skydd till den. Fick mitt och Saras för 2 kr på tradera (:

2012-01-14 @ 08:11:26
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0