God natt

Jag blir helt manisk när jag börjar göra om bloggen.. Inte okej. Eller? Har ju ändå inget inbokat förrän imorgon kväll. Myskväll med Johanna! Längtas dit.

Nu ska jag ut en kortis med min hund som ligger helt däckad och sover sedan flera timmar tillbaka. Hoppas han är lättväckt idag.

Kattis - nej jag har inte varit till sjukhuset med magen. Känns ju bara aktuellt när jag har ont och då mår jag så dåligt så jag inte ens kan tänka tanken att åka någonstans.

Så, vad tycker ni om min nya stiliga deisgn då?

Linda - visst var det sådär du menade att du ville ha bilder på sidan? Nu har jag övat mig inför att göra om din blogg.

Imorgon ska jag äta stekt fläsk och blomkålsmos, Längtar!

Hade en fotoshoot såhär mitt i natten..

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men jösses, kvinna. Det är klart att det är aktuellt även när du inte har "anfall". Det finns ju en ANLEDNING till att du får ont. Och så där ont (som du beskriver) är inte normalt att få. Ta dig till doktorn. Där med basta.

Det är väl bättre att kolla och ha det kollat så du VET att det inte finns nåt att göra, än att inte kolla och sen eskalerar det och kan vara nåt riktigt otrevligt?

2012-01-17 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0