Härliga söndag

Sitter och laddar inför jobbet. Börjar klockan 13. Baltazar är överlycklig att det har snöat så det flyger snö i varje steg jag tar. Tror att jag tar en sväng till Växbo med jobbet idag. Känner mig pigg i sinnet men lite trött i ögonen. Ni ser ju hur jag ser ut, som att jag har grinat halva natten..


Wii jag kommer att vara nervös i två dygn nu, tur att jag ska jobba. Fattar inte varför jag gör vissa grejer men men hoppas att det går vägen. Jag hatar osäkerhet och chansningar men vafan jag ska ju försöka ändra på det beteendet och nu har jag börjat. Ni får veta hur det går så snart jag vet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Ska vi boka en dag för bäbismys i veckan? Har varit så mycket de senaste dagarna...besök, kalas och sömnbrist. Kram

2012-01-22 @ 18:30:07
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0