Jag är så förväntansfull

Imorgon kommer Maries bebis ut.. En färdigbakad liten människa. Jag fattar det inte. Jag längtar tills dom kommer hem. Jag vill snoosa bebis och bara förundras över hur det är möjligt att "göra barn". Det är helt facinerande. Jag var hos Marie häromdagen och bebisen bråkade mycket med henne. Det såg verkligen ut som att bebisen skulle sparka sig ut ur magen. Jag fattar inte hur tjejer lyckas hålla sig så lugna när de har en levande människa i sig. Underligt är det men också helt underbart!

Jag förstår inte hur hennes stora mage kan innehålla en riktig liten människa. Denna människa kommer få växa upp i en underbar kärleksfull familj med flera syskon. Jag blir skönt glad i hela kroppen när jag tänker på det.


+ Magnus då..


Kommentarer
Postat av: Marie Larsson

Tack underbaring! Nu blir jag rörd och gråter några sista gravidtårar! Kommer bli dåligt med sömn inatt har jag på känn.....pirr pirr pirr

2012-01-10 @ 23:37:50
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0