Kyligt

Det är så kallt ute så man blir sådär stel i näsan och nästan får ont i huvudet bara av att andas. Herregud så ovan man är denna kyla nu. Har ju inte varit mer än 10 minus under denna vinter och nu är det minus 15. Jag tycker det är härligt, det är friskt och man får massor av energi av luften. Men det är bra härligt att vara inne också och bara få mysa i soffan under en filt.

Nu har jag börjat lyssna på Sjöjungfrun av Camilla Läckberg. vet inte hur jag ska kunna pausa för att sova inatt. Med en bok så blir man liksom trött i ögonen efter några timmar och nacken blir trött. Men öronen, de blir sällan trött. Det är ju såå spänannde också. Jag har även boken, men jag känner att jag måste vila mina ögon lite. Så jag köpte ljudboken också. Så nu kan jag lyssna även när vi går promenader vilket är underbart med tanke på att jag bara längtat in till boken igen nu när jag har läst Predikanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0