Söndag

Har haft en urmysig dag på jobbet. Nu är jag helt slut, kanske för att jag inte har stått upp så mycket de senaste dagarna. Kroppen är slut men huvudet är piggt. Ska snart lägga mig och slökolla lite på tv och försöka sova.

Tänkte bara höra med er om ni har provat Smetana?! Jag kör ju typ bara på laktosfria "mjölk"produkter för att slippa mjölksockret och jag har av och till ätit det innan LCHF också. Det är dyrare så jag vet inte varför egentligen. Turkisk yoghurt äter jag vanlig ekologisk.



42% fett och så står det till och med LCHF på den!


Kommentarer
Postat av: fia

HEJSAN!!!

halkade in på din blogg då jag Googlade på Bilder minus på vågen,.,,

Måste bara säga WOW va du varit Duktig!!!

Jag vet Hur Kämpigt det är med vikten Då jag själv Kämpar & kämpar!!! har själv tappat 35kg med viktväktarna& viktklubb... (jo jag har testat Lite olika metoder däremellan),,,,de har tagit c:a 3 år

Men håller mig Nu till viktklubb.... tränar 3 gånger i veckan för nu Måste skinnet Med åxå,, =)

Kämpar med dom sista 15 kilona som jag har kvar till min STORA vålvikt!!!

Hejja Oss vi är SÅÅ bra.,, =)



Lägger till dig i min Länklista på Min blogg Om det är OK säg till annars så tar jag Bort den!!!

Kämpa på!!

/fia

2012-01-23 @ 09:43:02
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: fia

Hej.... Nä jag har inte så mycket blider lägger upp då & då.... la upp mer förr... men de kommer titt Som tätt.. =)

2012-01-23 @ 14:18:00
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0