Onsdag, min lediga dag denna vecka.

Sov länge, byggarna har varit väldigt tysta och snälla denna vecka. Mös framför tv:n med lyx frukost, mackor med ost och mjölk till de. Sen trökhandling. Jag älskar ju att handla mat typ jämt men idag var det bara sånna "det här behövs" saker som kattsand, kattmat, tuggben, sköljmedel, ägg, smör mm. Inget roligt impuls shoppa. Dyrt blir det också för att jag köper den dyraste kattsanden, dyraste sköjlmedlet, dyraste tuggbenen. Men jag vill ju ha det så det är bara att betala. Tanka bilen skulle jag ha gjort också men det glömde jag.
 
Snart kommer Lina och hämtar upp mig så att vi kan åka till stallet!! Mysigt i spöregnet:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0