Parken

Blev Parken ikväll iallafall. Tänkte att jag kan ju inte sitta här hemma hela kvällen heller för då skulle jag ha somnat klockan 20. Så jag tog en prommis till fina Christine och träffade några av hennes vänner. Super mysigt! Sen åkte jag till Madde där Linnea var. Där pratade dom dock engelska i hela huset och det är lite klurigt. Hittade Linnea och Eric som jag sedan hängde med resten av kvällen tills jag träffade Johanna.
 
Jag hade en jätte rolig kväll med många underliga situationer som jag inte kan skriva här. Men en var tex att Johanna blev utskälld av min lärare som jag hade på den där Turismutbildningen ni vet. Hon blev helt galen och puttade bort Johanna, typ som att ingen fick stå mellan henne och scenen det var hennes dansgolv. En helt främmande kille sa till henne att jag och Johanna visst fick stå där. Sen kollade hon upp på mig för hon tänkte tjattra om något. Då sa jag Hej, och hon hej och sen blev hon tyst. Johanna rockade järnet och provocerade nog lite onödigt mycket efteråt. Men vafan.

Trevlig kväll med sjukt mycket folk och en mixad blandning av folk. Alla jag känner var typ där. Till och med Lina! De ni, det händer inte varje... vecka.. månad... år?!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

År!! Haha

2012-07-22 @ 12:17:00
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0