"Fasta"

Okej jag har redan misslyckats med att hålla tiderna. Idag åt jag första målet ca halv ett och sista när jag kom hem tjugo i nio. Måste bli bättre på att planera om detta ska hålla. Fan jag har ju inte tänkt på tider på TVÅ ÅR! Ni vet det behöver man inte på LCHF ju. Men nu ska jag ju lyckas med detta denna vecka och då är det planering som gäller. Imorgon kommer jag ju att dö på jobbet innan jag får äta klockan tolv och ska gå upp typ sex halv sju. Ett till misstag gjorde jag ikväll också, jag fixade ihop lunchen till imorgon och då slank en fryst jordgubbe in i min mage. Tänk vad svårt det är att ändra sitt sätt.

Ps. har ni sett att jag numera svarar på era kommentarer i kommentarsfältet?!


Kommentarer
Postat av: JJonsson

Jättesöt :)

2012-06-16 @ 11:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0