Jag tar en dag i taget

Vad vill ni läsa om de närmsta dagarna här på vår fina blogg? Är sjukt blogg sugen och har tidsinställt några inlägg framöver men jag behöver mer. Ge mig inspiration!! Jag kommer att lägga ut ett två veckors LCHF schema som jag just nu håller på att knopa ihop till mamma. Något recept. Lite shopping. Men de närmsta 8 dygnen jobbar jag 4 dygnspass och två heldagarspass så min tid begränsad därför tänkte jag vara lite förberedd. På onsdag åker jag till Sundsvall med jobbet. Vi ska på Gatufesten och leva rövare! Ska bli så roligt! Tänkte hinna med att shoppa lite också!
 
Men först ska jag bocka av alla andra jobbpass och en fredagskväll i stallet!! En massa saker som ska fixas på söndag dag. En hopptävling på tisdag. På torsdag kväll blir jag ledig och då är jag ledig ända till på måndag morgon. Ja men nu tar jag en dag i taget för jag orkar inte tänka annars.
 
Såhär ser det ut på morgonen hemma hos mig när jag har bråttom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0