Säljer allt jag äger och har

Jag skojar lite, men jag säljer grymt mycket saker för tillfället. Det är galet vad med prylar man kan äga alltså. Saker som jag aldrig använder och som jag aldrig kommer att sakna. Nu har jag till och med börjat sälja saker som jag troligtvis kommer att sakna någon gång kanske. Men jag ska spara ihop till en ny telefon nu och inte ett öre ska komma ifrån mitt konto. Har redan sålt för flera hundra ikväll.

Sålde nyss en förlängningsslang till en damsugare för 50 kronor, jag fattar inte vart fan jag får alla saker ifrån. Haha det är så himla roligt att folk också köper såna grejer. Nu ska jag lägga ut 11 väskor!

Kommentarer
Postat av: Em

Jäkla bra!!! :D Vill oxå sälja men kommer inte just på vad jag ska sälja, köp&sälj sidan är mega bra! Vi ses imorrn kväll va? :)

2012-06-04 @ 19:20:35
URL: http://emmachristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0