Box´n fun

Alltså det är sjukt att ni tycker att jag tränar mycket. Ni tycker inte alls det är konstigt att jag har gått upp ett kilo i vikt. Men det är konstigt, orättvist och jävligt irriterande. Grejen är den att jag har TJUGO KILO kvar att gå ner minst så det ska inte vara så svårt. Och man får inte 2 kilo muskler för att träna så som jag gjorde förra veckan(tänker då ner 1 kilo i fett och därför upp 2 kilo). Så de så.
 
Ikväll var jag och Marie på Box´n fun! Det gick riktigt bra. Sjukt jobbigt! Röd som en tomat var jag när passet var slut och det måste ju vara ett bra betyg? 
 
Det är skönt att höra era åsikter och peppningen är på topp! Så tack för ert stöd och vi hoppas på att ni har rätt så att kilona snart rasar av mig eftersom man får ökad förbränning av mer muskelmassa haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0