Ett mål uppnått

Jag har fått på mig ett par jeans!! Ni anar inte hur sjukt detta är för mig! Jag har aldrig i hela mitt liv fått på mig ett par jeans. Men när jag var i Malmö tog jag mod och ork till mig och tog ett par jeans och gick in i ett provrum. Jag fick på mig dom! Utan problem. Det är inte stela jeans utan stretch såklart. Jag blev så himla lycklig och nästan lika olycklig när jag insåg att dom liksom alla andra byxor är för korta. Sanningen är nog den att jag aldrig kommer att kunna ha ett par jeans. Men känslan av att kunna få på mig dom var underbar!!
 








Jag kan absolut ingenting om sånna här storlekar. Men detta var den största som fanns på hyllan haha.. Jag skulle nog till och med kunnat ha någon mindre storlek i bredden/vidden men dessa byxor var sjukt stretchiga så jag kan nog inte det i någon annan sorts byxa. Vet ni om detta är dom längsta som finns?

Kommentarer
Postat av: Nina

Fan va gött :)

Svar: Verkligen:)!
Hanna

2012-11-19 @ 18:50:18
Postat av: Paulina

SNYGGT! Det där är längd 32 och det finns minst 34. Kanske 36 också men som sagt, 34 finns och dom kommer nog vara perfekt :D

Svar: Aha.. får kika på det då! Tack!!
Hanna

2012-11-19 @ 20:01:26
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Kattis

Jeans finns i hur många längder och bredder som helst. Bonprix.se har förvånansvärt snygga jeans som dessutom passar oss som inte är korta som Nils Karlsson Pyssling.

2012-11-19 @ 23:00:07
Postat av: JJonsson

Håller med Paulina. Dessutom kan man ju ta de som är tajt runt anklarna då är det bara snyggt om de är "lite kort"!

2012-11-20 @ 08:43:54
Postat av: Jessica Sannefur

Men hääärligt bruden!
Känslan är grym, man får en helt annan syn på klädmodet oxå när man kan välja lite mer!
Bra jobbat!!!

2012-11-20 @ 15:10:41
Postat av: Linda

Kul, bra jobbat! :)

Såhär står det på HMs hemsida; Jeansstorlekar anges oftast i tum, t ex 30/32. Den första siffran anger midjemåttet och den andra innerbenslängden, och det verkar som att det iallafall finns 34 där :)

Svar: Ska kolla på HM imorgon:) Tack!
Hanna

2012-11-20 @ 16:42:20
URL: http://lindabj.blogg.se
Postat av: Em

men va kul Hanna :D Grymt! jo jag tänkte skriva som alla andra hehe, 34 eller 36 brukar det finnas, kram påre!

Svar: Jaaa Tack!
Hanna

2012-11-20 @ 19:18:48
URL: http://www.emmachristines.blogg.se
Postat av: MalinKalin

Härligt! :)

2012-11-23 @ 21:09:22
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0