Gonatt

Slank precis in genom dörren. Var till Växbo och hämtade en bil så att jag kan åka till stallet imorgon bitti. Tänk att jag går upp aptidigt på mina lediga dagar för att åka till stallet. Men det är himla skönt. Blir nog ingen ridning imorgon utan lite borstning och mockning står på schemat. Detta på grund av tösnö men vi hoppas på minus 5.
 
Johan skjutsade mig ikväll. Han kör som en galning. Typ 90 km i timmen från mormor och hem till huset, ni vet liten grusväg, snöyra och full fart, galning. Det var dock inte så halt som jag trodde. Fick mysa med Baltazar en stund också och blev kvar bra mycket längre än jag tänkte. Dom tycker att jag aldrig hälsar på längre. Och tyvärr blir det så när jag inte har någon egen fungerande bil. Måste ta och skaffa mig det snart. Men jag får ju inte tillbaka min parkering förrän efter jul iaf så just nu kvittar det lite.
 
Trött tjej
 
PS nu funkar alla länkar!!! Woohooo.. Äntligen kan man klicka på LCHF länkarna! Gonatt

Kommentarer
Postat av: Nina

Märks att du umgås ofta med hästar ;) visst gnäggar du va? :D

Svar: Hela tiden:P
Hanna

2012-11-30 @ 13:12:04
Postat av: Nina

Haha, på bilden menar jag :)

2012-12-01 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0