Hästarna

Vet ni? Hästarna är en så stor del av mitt liv så jag vill skriva massor om dom här och därför tänker jag göra det. Jag har tänkt att det blir ett litet inlägg varje gång jag har ridit eftersom jag vill följa min utveckling och kunna kolla tillbaka vad jag gjorde i början eller vissa datum. Det är därför jag skriver vart jag rider och hur det gick. Jag kommer att vara helt ärlig och granska mig kritiskt. Är det något speciellt ni undrar som har med mitt hästliv att göra?!
 
Idag är det hästdag med Lina! Det bästa! Först Bronzac sen Lillstallet. Lina lever verkligen för hästarna och känslan att hänga med henne i stallet slår det mesta faktiskt! 
 
Fast känslan när man kommer hem och möts av dessa två pärlor är inte fy skam den heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0