Helgen är slut

Vilken toppen helg det har vart. Jag inser en en gång hur bra jag trivs i livet just nu. Skönt! Veckan som jag har framför mig är innebär inte mycket fritid. Det känns lite jobbigt. Jag satte upp "regler" för mig själv förut när jag mådde dåligt av att ha saker planerade hela tiden. Men ju bättre jag mår desto svårare blir det att inte boka in allt jag vill göra.
 
Grov planering..
Måndag - jobb, träffa kontaktpersonen, laga matlådor för hela veckan, städa helt klart.
Tisdag - jobb, jogga intervaller med Marion, Stallet!!
Onsdag - ledig, stallet? en tidning kommer hit, stallet med Lina.
Torsdag - jobb, tvätta?, Johanna?, träna?
Fredag - stallet?, begravning, jobba -
Lördag - jobb, helt ledig kväll..
Söndag - jobb hela dygnet.
 
Jag klarade utmaningen denna vecka. Att träna på morgonen varje dag.

Måndag: Crosstrainern 33 minuter.
Tisdag: Ridning och mockning av 4 boxar.
Onsdag: Crosstrainern 33 minuter.
Torsdag: Promenad mot Ren runt Kilberg.
Fredag: Ridning och mockning av 4 boxar.
Lördag: Crosstrainern 33 minuter.
Söndag: Hemmaträning, magövningar och utfallssteg.
Det var inte träningen som var det jobbigste utan att jag måste upp mycket tidigare på morgonen. Först upp och ut med Baltazar och sen träna och sen jobbet eller vad jag nu skulle iväg på.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tidning? Berätta!!
Härlig bild på dig..

Svar: Det är tyvärr lite hemligt änsålänge! Men jag lovar att berätta allt eftersom:) Tack! Jag var lycklig och svettig haha..
Hanna

2012-11-26 @ 09:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0