Hungrig

Jag är hungrig precis hela tiden. Jag har ätit tre gånger bara idag och klockan är inte ens två. Först åt jag en halv avokado med skagenröra, tre finncrisp med bregott och en hel burk makrill. Sen åt jag Ost, salsa och guacamole. Nyss åt jag grädde, hallon och smält choklad. Dett är mer än jag brukar äta på en hel dag i vanliga fall. Ikväll blir det köttfärscurrygojs!! Lovely.
 


Idag har vi varit ute i kladdet och lekt. Baltazar är helt däckad och lortig. Skönt. Nu har jag färgat håret och precis myst ner mig i soffa framför Det Okända! Min nya vana som jag har de dagar jag är ledig. Nästa vecka ska vi få tillbaka vår ytterdörr, Yiihaa!! Snart är balkongdörren enbart en balkongdörr igen. Då ska jag städa, riktigt, överallt, få bort allt grus. 

Kommentarer
Postat av: Nina

sådär hungrig kan jag också bli..en gång i månaden :)

2012-11-02 @ 16:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0