Idag hoppas jag att himlen finns

Min farmor dog tidigt imorse. Vi har inte haft en smärtfri relation. Vi har inte samma uppfattning om saker och ting. Jag tror att jag har varit en lite för vild och uppkäftig tjej med 1000 åsikter för hennes värld. Det känns ändå skönt att vi under de senaste åren hittade ett sätt att förhålla oss till varandra. Jag har en stor respekt för allt hon har upplevt och klarat av i sitt liv. Hon har alltid pratat om gud och just idag önskar jag att hennes övertygelse stämmer! Jag önskar att hon nu är en fri själ utan smärta och sjukdomar.
 
Det känns så underligt att det som igår var en levande och fungerande människa nu föralltid är borta. Jag kan inte förstå det. Livet är så himla skört. Var rädd om er.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fint skrivet Hanna..

2012-11-01 @ 23:47:16
Postat av: SIS

Vad fint & ärligt av dug. Hon gillade dig ovillkorligt iallafall. Hon har det bra nu. Jag hoppas hon hälsar till Emil från mig. ❤❤❤❤❤❤

2012-11-02 @ 09:57:25
URL: http://lindamjonsson.blogg.se
Postat av: Em

jaa det är helt sjukt! overkligt! Verkligen, man ska passa på och leva livet! Kram <3

Svar: Ja verkligen:)
Hanna

2012-11-05 @ 19:32:36
URL: http://www.emmachristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0