Jag ber om ursäkt

Jag får mail från er fina som läser bloggen och jag uppskattar det sjukt mycket. Jag har dock inte hunnit svara på dom den senaste tiden. Jag har knappt öppnat min mail den senaste tiden för det kommer så mycket krafs. Men ikväll har jag tagit mig tid och lust att svara på alla mail som har varit obesvarade i tre veckor. Så nu bör alla ni som har mailat mig fått ett svar.
 
Ni ger mig sjukt mycket energi och frågorna ni ställer gör att jag återigen inser vilken jävla toppen diet LCHF är som alltid har ett svar och som alltid har ett enkelt svar. Jag förstår att man blir förvirrad i dagens LCHF värld för det finns många riktlinjer. Jag lever efter "reglerna" som var för över två år sedan jag började. Å jag kommer inte ändra mig.
 
Jag ber som sagt om ursäkt för den riktigt dåliga responsen från min sida. Ni är alla välkomna att maila mig på [email protected] !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0