Shift varning

Jag vet knappt vad jag vill säga ikväll så datorn varnar för att jag håller ner tangenterna längre än 8 sekunder. Mår kanon. Har ätit bra idag fast lite för mycket choklad. Nu ska jag städa lite och om några dagar ska jag byta gardiner. Det ska komma någon fönsterputsfirma hit och tvätta fönstren typ imorgon. Skumt. Hatar att ha okända människor här hemma.
 
Imorgon är jag ledig men har precis bestäm mig för att gå upp tidigt och åka till stallet och rida Visa om vädret tillåter det. Ska ju tydligen snöa inatt och då blir det väl styltväder imorgon. Tråkigt.
 
Nu har jag precis duschat Baltazar efter en kväll i stallet. Tvättade honom med lyxschampoo, dyrt men nu doftar han gott och är alldeles mjuk. Tanken på att vi måste ut och kvällskissa senare lockar nada. Nu vill jag ha torr mark eller helsnöad mark. Ögat har blitt bra igen iaf, utifall ni undrade. 
En bild från i somras..

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är lite som Maria Montazami. Helsnöad mark.. :)

Svar: Va, vem är det? Aha är det hon blonda med toffsar?!
Hanna

2012-11-27 @ 21:38:01
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0