Spännande ridtur

Imorse var det lite spännande att rida. Visa var spänd och frustade och pustade åt allt. De eldade i granngården och hon kollade ditåt hela tiden och det luktade eld och rök i luften så jag vet inte om det var det hon reagerade på. Hon gick på sidan och trippade på lite så fort vi vände hemåt. Jag var tuff och red mot "hotet" och gav mig inte alls när hon åmade sig fram i sidled. Men det gick jättebra.
 
Jag red runt trekanten några gånger och sen till verkstaden och sen ut och förbi årtalshuset, red även landsvägen hem en gång. Nästa gång kanske jag vågar mig till Annikasskog och runt utåt storvägen. Vi får se. Känns bättre och bättre för varje gång trots att hon inte är coollugn. Hon är så fiiin! Jag blir så lycklig!
 
Rider i 30 minuter och idag försvann de så himla fort. Jag vill rida runt halva dagen.
 


Efter ridturen med Visa och lite snabbmys med de andra tre skönheterna så åkte jag till Bronzac! Han var så go idag. Han brukar inte alls gilla att mysa med mig. Men idag mös vi ute i hagen i 20 minuter efter att jag mockat och fixat med maten.
 
Fina Bronzac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0