vakna rädd

Jag ligger lugnt i min säng och han äntligen somnat några timmar tidigare. Plötsligt hör jag någon dundra utanför mitt fönster. Hoppar och skriker. Det är ingen som behöver gå förbi mitt fönster för att komma till sitt hem just nu. Denna person som de andra kallar Jimmie, Jimmy, Jim, Jonnie typ är här bara för att. Klockan är 02:31 och jag vaknar livrädd. Jag hatar det. Jag vill inte vara rädd i mitt eget hem. Jag fattar inte att man får bo såhär..

Killen utanför mitt fönster är påverkad, galen och borde inte få vara 5 meter från min säng.

Det är tyst igen nu men många grannar har vaknat och låter.. tror polisen kom nu.. jag mår fortfarande illa av paniken när jag vaknade..

Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Men fy faan, äckliga människor! Hoppas polisen tog honom!

2012-11-15 @ 07:23:57
URL: http://malinspng.blogg.se
Postat av: Marie

Men hugaligen...

2012-11-15 @ 13:15:39
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0