Mitt matupplägg i Mallis

Jag tänker äta LCHF mat, alltså inte några "vanliga" tillbehör så som pasta, potatis, eller mjöl. Jag kommer dock att äta glass om jag känner för det, vilket jag absolut kommer känna för. Jag får äta precis vad jag vill kan jag ju säga. Jag har inga gränser, för så fort jag sätter upp gränser så vill jag bryta dom. Jag ska dock äta så att jag inte får ont i magen, det är mitt mål! 
 
När jag kommer hem från resor brukar jag alltid vara supertaggad att äta rätt och må bättre så jag hoppas att det blir så även denna gång. Jag mår alltid bäst på LCHF kost men jag väljer att fuska för att jag mår bäst av det just för den stunden. Låter osunt är osunt men det är så jag har valt att göra. 
 
Vill ni veta hur jag äter under hela resan så jag ska fota och dona?!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja gör det :)

2012-09-12 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0