Pass 31 av 31

Herregud va stolt jag är över mig själv som klarade denna utmaning. Utmaningen var alltså att jag skulle träna samma pass på gymmet 31 gånger varav 2 gånger per vecka fram till 23 april. Detta skulle hjälpa mig skapa en träningsrutin som man kan hålla oavsätt schema och andra omständigheter. Och det funkade perfekt. Det handlar om inställning som allt annat i mitt liv. Nu vet jag att det går så nu har jag inga ursäkter att ta till utifall jag vill smita undan i framtiden. Jag är så himla klok ibland haha..
 
Passet idag var inget utöver det vanliga men jag gjorde allt som jag skulle och fick tiden 16:24 på milen på cykeln och jag tror det är den bästa tiden. Nu är utmaningen avslutad och jag känner mig nöjd med resultatet och att jag känner att jag kan ha en fast rutin på gymmet. Plus att jag nu har ett inarbetat träningprogram som jag kan köra om jag är utan inspiration någon gång i framtiden. Jag får MVG av mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0