Lättad

Äntligen har trycket på mitt bröst börjat släppa. Jag har alltid saker i mitt undermedvetna och medvetna som jag vill i mitt liv. Men ibland kommer allting bara över mig och denna gång blev allt bara för mycket. Det har varit en riktigt jobbig tid. Min hjärna har gått på högvarv och mitt mående har verkligen inte varit bra. Nu känner jag att jag har landat lite. Jag har fyllt livet med det jag gillar allra bäst. Lina, Johanna, Hanna, min familj och hästarna. De kan liksom inte göra någonting för att jag ska må bättre men jag behöver bara ha människor med mig lite mer än i vanliga fall.
 
Nu känner jag mig iaf lite taggad på träningen igen, maten flyter på och livet känns rätt ljust igen. Otroligt skönt. Jag ska fortsätta ha lite mer oplanerad tid i mina veckor. Jag har för lätt för att boka upp mig för mycket. Ja ja jag ville bara mest säga att jag ser lite ljusare på saker och ting igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0