Lite sjuk

Många runtom mig är sjuk och har varit det i flera veckor. Jag är inte rädd för sjuka människor. Jag är den som åker med cocacola och äpple till de som är magsjuka. Men jag vill inte bli sjuk. Och i några veckors tid nu har jag känt mig lite krasslig några kvällar. Det känns lite som feber och så blir jag helt slut i kroppen. Speciellt på jobbet. Jag vill gå och sova klockan 21 liksom.

Men på morgonen är det borta, kan ha lite ont i halsen men det försvinner under morgonen. Kan det vara så att min kropp är sjuk bara på natten kanske?

Underligt är det och jag hoppas jag vaknar upp pigg och kry även imorgon. Nu är det Eldsjälsgalan och en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0