Längtas

Jag längtas till så himla mycket. 
Till jag har gått ner mina kilon klart!
Till jag och Lina ska ut och rida Dansa och Visa på en riktig ridtur!
Till Mina och jag ska ut på Parken i sommar!
Till Johanna och jag ska ha myskväll!
Till om ett år då jag vet om bilen kommer funka, hatar ovissheten.
Till Malin och Niclas nya bebis föds.
Till jag har gått ner 5 kilo så jag får åka till Stockholm!
Till jag ska vara hästvakt åt Anettes hästar.
Till Baltazar har blitt helt frisk.
Till allt byggnadsarbete är klart i mitt hus.
Till nästa länsdans med jobbet.
Till våren.
Till sommaren.
Till hösten.
Till jag vill och kan rida en ridtur bort mot berget helt själv.
Till Helenas fest.
Till nästa gång jag får träffa Ella.
Till all tvätt är tvättad.
Till den dagen jag enbart ser fram emot att få rida Tage. Nu är det skräckblandat.
Till kryssningen på minus 10 kilo.
Ja jag längtas till mycket men lever väldigt mycket i nuet! Det är bra att ha saker att se fram emot tycker jag. Jag älskar att längtas och att få uppfylla det jag längtats till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0