Pepp

Provade en ny metod på promenadjogg rundan ikväll. Jag joggade bara då jag orkade springa på i bra takt. Då jag kämpade som skjutton liksom. Annars kan jag ju lulla på en rätt lång sträcka(typ 2 km) men nu satsade jag på rask gång och sen springa på när jag orkade. När jag tappade farten gick jag en bit och sen drog jag på igen. Ibland sprang jag på och sen saktade jag ner fast jag fortfarande sprang och sen tröck jag på igen. Sen flinade jag, låter ju helt sinnessjukt. Men jag tänker såhär Om jag ler hela tiden så kommer jag kanske i framtiden tycka att träningen är rolig. Jag tycker faktiskt man får en bättre känsla i kroppen bara av att le.
 
Så ikväll var det en jävligt bra runda. Det kändes bra i hela kroppen och jag kämpade på. 7 km 56 minuter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0