Gryyym ( pass22 )

Alltså jag var så jävla bra på gymmet idag. Har vilat i tre dagar och det märks så himla väl i kroppen. När jag ställde mig på crossen gick det så lätt att jag trodde att jag ställt in fel level men nej den var på 13 och det gick ändå ganska lätt. Mina ben var starka och mitt psyke är just nu oslagbart på gymmet. Jag älskar min envishet på gymmet. Jag slog alla rekord idag förutom på cykeln, men jag var inte långt ifrån på den heller.
 
Lyckades få 796 slides på crossen, 737 är mitt rekord förut. Mitt slutmål är 833 slides och det känns fan helt orimligt för idag kämpade jag stenhårt. Det är alltså på 13 minuter i level 13 och 11. Jävligt nöjd och stolt!
 
Höjde alla maskiner också så benen dog. Armarna sipprade det liksom i efter roddarmmaskinen. Kämpade som faan och jag är så glad att jag verkligen blir bättre och starkare.
Kattis jag tackar för din kommentar och jag ska ha det i åtanke.

Kommentarer
Postat av: sanna

jääääklar vilken kondis du verkar fått!!!!!!!!!!!!!

2013-03-26 @ 09:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0